چاپ نایلون تبلیغاتی

عموم شرکت ها و بنگاههای اقتصادی از راههای گوناگون تبلیغاتی برایدیده شدن و تبلیغات استفاده می کنند . چاپ نایلون تبلیغاتی یکی از موثر ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی بشمار می آید که با وجود هزینه پایین مدت زمان طولانی در معرض نمایش قرار می گیرد

چاپ نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی چیست؟

به صورت کلی نایلون تبلیغاتی به نایلون هایی گفته می شود که روی آن مواردی مانند شماره تماس، لوگو، شعار تبلیغاتی مجموعه و غیره چاپ می شود. این نوع از تبلیغات را می توان در دسته تبلیغات محیطی قرار داد. عموم شرکت ها و بنگاههای اقتصادی از راههای گوناگون تبلیغاتی برای دیده شدن و تبلیغات استفاده می کنند. چاپ نایلون تبلیغاتی یکی از موثر ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی بشمار می آید که با وجود هزینه پایین مدت زمان طولانی در معرض نمایش قرار می گیرد

 

نایلون یا لفاف های پلی اتیلنی

استفاده از لفاف های پلی اتیلن به عنوان یک محصول فوق العاده رایج و به صرفه به منظور بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مصارف صنعتی ،تجاری ،مواد غذایی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون از نفت به دست می آید. در واقع نفت با فرآیند های شیمیایی تبدیل به این محصول می گردد. در ابتدا از نایلون در تولید برس ،مسواک ،جوراب زنانه و ..استفاده می شد. نایلون اولین پلیمر ترکیبی موفق در حوزه ی بازرگانی به شمار می رود. تاریخچه این محصول به جنگ جهانی دوم بر می گردد. در آن زمان ابریشم کمیاب شده بود و همین بزرگ و بهترین انگیزه برای  علت نایلون را جایگزین ابریشم کردند.

 

بازده تبلیغاتی و افزایش آن

با یک مطالعه سطحی در حوزه تبلیغات متوجه خواهی شد که پر بازده ترین روش تبلیغاتی، تبلیغات محیطی می باشد. همان طور که در پاراگراف قبلی مطلاعه کردید نایلون تبلیغاتی زیر مجموعه این دسته قرار می گیرند. بازده تمام روش های تبلیغاتی بستگی به کیفیت، نوآوری، زیبایی و مباحث روانشناسی تبلیغات  و غیره دارد. طبیعتا تمامی این موارد در بازده تبلیغاتی نایلون های تبلیغاتی هم تاثیر گذار است. برای مثال اگر چاپ نایلون شما کیفیت مناسب و مشتری پسند را نداشته باشد، با دیدن نایلون تبلیغاتی شما اولین چیزی که به صورت ناخودآگاه به ذهن بیننده خطور می کند است کیفیت خدمات و یا محصول شما نیز پایین است. چون شما ارزش لازم را برای تبلیغات خود غائل نشده اید. پس بهتر است که روی تمامی این موارد دقت لازم را داشته باشید. خبر خوب این است که شما در مورد تمامی این مباحث مشاوره تخصصی مجموعه ما را خواهید داشت.

 

چاپ نایلون تبلیغاتی

 

نایلون دسته موزی

شاید این اسم مقداری عجیب باشد اما به دلیل حالت خمیدگی این نوع از دسته این گونه نام گرفته است. دسته نایلون مورد نظر شما با توجه به خواست و کاربرد شما قابل تغییر است. حال قصد داریم تا با انواع آن ها اشنایی پیدا کنیم.

 

نایلون دسته تقویت چیست؟

دسته های معمولی برای  تحمل وزن های بالا مناسب نیستند. همچنین از لحاظ ظاهری هم به با نایلون های تبلیغاتی که دسته آن از نوع تقویتی است تفاوت هایی دارند. در نایلون های دسته تقویت به علت استقامت بیشتر دسته، نایلون حالت فیزیکی خود را حفظ میکند و ظاهر چاپ بهم نمی ریزد. تقویت دسته با استفاده از یک لایه نایلون ضخیم و چسبیدن آن به دسته نایلون انجام می شود. 

 

 

هزینه

قیمت تمام شده محصول شما به مواردی بستگی دارد که به شرح زیر است:

  1. ضخامت
  2. تعداد رنگ
  3. رنگ های استفاده شده (قیمت انواع مرکب ها با یک دیگر متفاوت است)
  4. میزان سفارش
  5. قیمت مواد اولیه
  6. تعداد لایه های نایلون
  7. نوع دسته
  8. موارد جزئی و توافق دو طرف
مطالب مرتبط

    [تعداد رای های دریافتی :1
    [امتیاز مطلب :9 از 10]
    شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
    تنظیمات

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    8 + 7 = ?